Nätets kanske bästa musikblogg!!

Den 16 Maj blev de mediala påtryckningarna för starka, alla skulle haka på den nya heta flugan - bloggen. Jag var lyrisk och kände att det här var ett ypperligt forum för mig att dela med mig av mina meningslösa betraktelser och osunda värdering. Den 20 Maj hade jag tröttnat.
          Orsaken till min bloggs pinsamt korta livslängd grundade sig nog i huvudsak på bristande ämnesavgränsning, vilket alla ni som skrivit universitetsuppsatser vet är en dödssynd. Jag hade valt att avhandla det lilla ämnet - ALLT.


Nu gör jag ett nytt försök, denna gång med ett lite mer konkret dock fortfarande monumentalt ämne - Musik... bra musik! Detta då jag begåvats med en exceptionell musiksmak och ser lite som mitt mission att credda kvalitetsmusik.


Enjoy!


Kommentarer
Postat av: Jolmar

du är sjuk i huvet!!!!!!

dumma dig!

2005-10-20 @ 14:04:46
Postat av: Ice

I will :)

2007-11-17 @ 13:14:11
URL: http://ajslandic.blogg.se
Postat av: Maria

Vill tipsa dig om ett band från Göteborg som spelar Afrikansk root reggae dom heter African Child & The Prophet Unification och släpper sitt debutalbum "Muslim Rastas" nån gång i sommar såg att en låt fanns på gp.se man får leta lite så hittar man den, och den e BRA http://gpscen.webhotel.tripnet.se/Topp.aspx

Enjoy
Maria

2008-05-31 @ 15:29:08
Postat av: Johan

Tack för tipset... ska lyssna in mig på dom!

2008-05-31 @ 23:19:28
Postat av: Hello Confusion

Hej!

Kolla gärna in stockholmsbandet Hello Confusion, vi spelar luftig rock med bra melodier och gnistrande gitarrer, vi finns bland annat på Spotify, Itunes.



Från denna Portal kan man nå alla våra nätverk:

www.helloconfusion.com



Vänliga Hälsningar

/David (Sångare i Hello Confusion)

2010-05-19 @ 14:45:40
URL: http://www.helloconfusion.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0