Tribute till Rolling Stones!


Falkenberg är fan rätt coolt! Bortsett från att det är makalöst vackert om sommrarna så har dom även hyllningsfestivaler till några av historiens främsta musiker. För några månader sedan arrangerade Falkenberg en Bob Dylan-festival, och idag är det dags igen... denna gång en Rolling Stones-festival. Under kvällen kommer flera Stones-coverband framföra sina tributes.

Precis som under Bob Dylan-festivalen ska jag dra mitt strå till stacken också. Min tribute till Rolling Stones är en spellista med, enligt mig, deras bästa låtar... i rangordning. Har jag missat nån?

Spellista - Best of Rolling Stones

(Spellistan är borttagen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0