Relax, Take It Easy...

Ni har säkert undrat vart jag tagit vägen. Faktum är att jag har varit lite dålig i en dryg vecka, och är fortfarande inte helt hundra. Jag har haft kraftiga magsmärtor och enligt läkaren tyder det mesta på att jag har fått magsår. Detta som ett resultat av för mycket stress på jobbet och privat. Och visst har jag kanske lite för många bollar i luften, men jag gillar när det går i ett, tyvärr gör min kropp inte det. Och efter den här veckan känner jag att jag måste börja lyssna på min kropp och sätta hälsan i första hand.

Jag har tidigare dragit ner på inläggen på bloggen periodvis p.g.a. för mycket att göra, men jag har försökt att hålla kvar de fasta inläggen som "veckan som kommer..." och "Top 10". Nu kommer jag dock inte lägga nån press eller måsten över mig gällande inlägg på bloggen. Nu kommer jag skriva helt och hållet på en tid-och-lust-basis. Hoppas ni har förståelse för detta.

Idag ska ni dock få något vackert att vila öron och ögon på:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0