Vad är det för fel på R.Kelly?

Med rubriken menar jag inte "det är väl inget fel på R.Kelly" utan "vad är det för fel på snubben!". Jag hänvisar till en tv-serie som han har gjort, som till för några dagar sedan (lyckligtvis) var okänd för mig.

Serien heter "Trapped In The Closet" och är nån konstig R&B musikal, även kallad "Hip-Hopera", där R.Kelly fungerar som en berättarröst som sjunger ut händelserna som utspelar sig i serien. Serierna behandlar ämnet otrohet och R.Kelly gör alla rösterna.

När jag först såg klippet på YouTube var jag övertygad om att det var ett skämt (för det är sjukt roligt)... men killen är allvarlig!! Han ser väldigt seriöst på produktionen och verkar tycka att han skapat något revolutionerande inom musiken. Serien består av massa kortare avsnitt på några minuter och den har till och med släpps på DVD!! Han kan ju inte vara frisk nånstand den här människan, som att inte barnaroven var tillräkligt...


Kolla in "Chapter 9" nedan så förstår ni vad jag menar:


Kommentarer
Postat av: mana

sååååååååååå sjukt!!!
vad har hänt???
hahah

2008-05-26 @ 10:42:01
Postat av: Anonym

Jag blev rädd. Det är verkligen något som är fruktansvärt fel med R.

2008-06-03 @ 09:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0