Spotify till alla!

För er stackare som ännu inte lyckats få tag på en Spotify-invite har jag en trevlig nyhet, nu kan alla få en invite om man bara är lite på hugget. Någon barmhärtig skolpojke hostar en sida där han delar ut hundratals invites varje dag, totalt ska ungefär 120 000 invites ges bort. Klicka bara på länken nedan för att kommer till sidan för give-aways.

http://spotify.fleo.se/

Jag fick reda på detta i slutet av förra veckan, och jag vet inte hur länge han har delat ut, eller hur många som finns kvar. Men de senaste dagarna har trycket ökat rejält, i måndags den här tiden fanns ca: 500 invites kvar för den dagen. Idag tog dom slut tidigt. Men det är bara att vara uppe med tuppen och hugga!

Early bird gets the worm!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gratis Spotify Invites finns att hämta på www.home.no/spotifyinvite/ man får en egen privat Spotify Invite ifrån en online databas. Glöm inte bort att stödja utdelandet.

2009-05-06 @ 20:59:46
Postat av: Sara

Gratis spotify invites finns på http://www.gratisspotifyinvite.tk/ jag har hämtat 5 invites där.

2009-06-07 @ 15:14:42
Postat av: kenta

Hur gjorde du då? jag letar och letar men hittar ingenting. Jag är kanske bland de sista som vill använda spotify. Finns någon som vill ge mig en invite så är jag tacksam. Snälla, jag vill också ha.

2009-09-05 @ 11:12:55
Postat av: nicke

Jag vill tipsa om den grymma tjänsten www.spotyshare.com, där medlemmarna kan dela med sig av sina egna spellistor i Spotify, jag har fått min egen sida där polare kan ladda ner mina spellistor, en enkel registrering är det enda som krävs, sedan är det bara att börja utforska andras spellistor och ladda upp egna.

2009-09-22 @ 11:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0