Youth Lagoon – The Year Of Hibernation

Youth Lagoon – The Year Of Hibernation



Youth Lagoon = Trevor Powers. Jag vet ingenting om honom förutom att han är 22 år gammal och att han redan tagit sig in på Billboards "Heatseekers", så dagens post får bli spartansk. Ibland räcker det väl så, antar jag. Lyssna kan ni göra nedan och jag lovar att det är värt det. Vad tycker jag? Well, Soundet känns ju inte helt nytt, men tar man något till en ny nivå så räcker det oftast för att bli förknippad med det. Och det tycker jag att han gör. Fantastiskt bra skiva. Personligen hade jag sett att sången hade haft en större del i låtarna, men det kanske bara är jag?
Kort och gott, detta är tamejf-n årets bästa släpp i denna genre. /David

Cannons by Youth Lagoon

Hela albumet finns nu ute på Spotify, men går även att lyssna på här;

http://disconaivete.com/post/10474732116

Youth Lagoon – The Year Of Hibernation




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0