Nypremiär!

Det var tre år sen jag senast skrev på den här bloggen. Då hävdade jag att det skulle bli nätets bästa musikblogg. Det hävdar jag fortfarande ;) Då fick brist på tid allt att rinna ut i sanden. Nu har jag lärt mig att ta vara på tid, och då jag dagligen lägger timmar på att finkamma nätet på bra musik så måste det här vara det bästa forumet för att dela med mig av det jag hittar. Så nu är det nypremiär! Av nätets bästa musikblogg!

Det här är bloggen för er som uppskattar bra musik, och ny musik. Jag kommer fokusera på musik som faller utanför mainstreamscenen. Jag kommer rekommendera artister som är osignade, eller som ligger på independentbolag. Musik som är ?on the edge? och ?up and coming?. Eller signade artister som helt enkelt inte får så mycket exponering som dom förtjänar.

Bloggen kommer uppdateras regelbundet, så se till att besöka den frekvent! ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag fick ett inlägg i min blogg idag. En länk till ett band som har gjort en grej av att musiken ska vara helt gratis. Både som mp3 och wav.
Musiken är lite drömsk och verkligen skitbra! Gå in o lyssna:

www.myspace.com/magnacartacartel

/Malin

2008-05-21 @ 19:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0