Dagens låt: Lackthereof – The Columbia


Jag har tidigare på bloggen nämnt folkrockiga Lackthereof i samband med releasen av senaste album Your Anchor, som släpptes i sommar. Det var inte många tecken som skrevs vid den releasen, så jag tänkte kompensera det nu genom att låta Lackthereof få bidra till dagens låt.

Lackthereof började som ett soloprojekt av Danny Seim och de första sex albumen gavs ut på hembrända CD-R-skivor. Danny blev signad 2004 och rekryterade tre bandmedlemmar för att kunna spela sin musik live. Sen dess har ytterligare tre album släppts, varav den nionde, som sagt, nu i somras.

Lyssna på: Lackthereof – The Columbia

Kommentarer
Postat av: Klas

Heeej

Måste bara skriva och hylla din blogg. Jag gillar den skarpt och läser den varje dag.



Fortsätt med detta så kommer du ha mig som läsare läääääänge...:)



mvh

Klas

Falun

2008-11-20 @ 16:13:04
URL: http://klabbesworldtwo.blogg.se/
Postat av: Jonnie Holmberg

Riktigt skön låt! Vilken härlig blogg du har. Den kan ju inte annat än hamna i bokmärkesmappen över Sveriges skönaste bloggar. Ha det fint så länge!



/Mvh Jonnie

2008-11-20 @ 23:38:49
URL: http://www.tailfeathers.se/jonnie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0