Spotify på Debaser-After Work

Jag vet att det har blivit mycket snack om Spotify på den här bloggen. Men det beror helt enkelt på att det är ett sånt jävla bra program! Ni som har programmet har säkert förståelse för att jag mal på om Spotify. Ni som inte har programmet (och som bor i Stockholm) bör lyssna upp extra nu. Ikväll klockan 17.00 är det Spotify-After work på Debaser Medis i Cocktailbaren. Skaparna bakom Spotify kommer vara där och spela sin favoritmusik och även ta emot requests. Att ölen kostar 25 kronor och lokalen heter Debaser borde vara skäl nog för en after work där, men för er som inte är spotifierade så finns det en anledning till; ett antal invites kommer att delas ut.

Dörrarna slås upp kl. 17 och jag kan tänka mig att invitesen kommer delas ut på en först-till-kvarn-basis. Senare på kvällen kan det vara värt att kolla in Those Dancing Days en trappa ner. Så det finns ingen ursäkt att inte gå på kvällen grymmaste after work! ...så till vida man inte ska till kiropraktorn som jag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0