Lite news...

Förra veckan rapporterade jag om The Killers grymma första singel Human från nya albumet Day & Age som släpps den 25 November. Igår offentliggjordes skivomslaget, som visas här till vänster. Påminner om en sån där prickmålning som vi gjorde på högstadiet back in the days... jag gjorde en fruktskål ...det här omslaget är nog marginellt snyggare ;)

För er som tillhör jamba-generationen kan man få omslaget som bakgrundsbild i mobilen genom att messa "killers" till 66937.

I veckan släppte även Weezer videon till sin senaste singel, Troublemaker. Kolla på den här!

Kommentarer
Postat av: Barris

På tal om Day and Age, the Killers spelade ju Human och Spaceman på Saturday Night Live den fjärde. De verkar ta ner alla youtubefilmer därifrån, men har ändå fått tag i Spaceman. Kvalitén kanske inte är den bästa, vilket förmodligen är SNL's fel som jag har för mig inte brukar låta jättebra, men den är hur som helst betydligt bättre än de Handycam-versioner som finns ifrån diverse av sommarens festivaler.



http://www.culturebully.com/wp-content/uploads/2008/10/the-killers-spaceman-snl-10-08-2008.mp3



Hittade en länk här också. Vad tycker du? :)

Kram

2008-10-09 @ 21:58:09
Postat av: Johan

Tja Barris



Filmen var bortplockade från länken :(



Jag har (precis som du säger) bara hört Spaceman än så länge med halvtaskig... eller nej, heltaskig kvalitet. Men det har varit tillräckligt för att få mig att gilla den. Känns helt klart mer Killers än Human och lär säkert gå hem bättre hos hardcorefansen.



Synd att inte videon funkade, hittar du en fungerande.. let me now ;)

2008-10-10 @ 09:09:28
URL: http://music.blogg.se/
Postat av: Viktoria Furlong

Ah, jag älskar killers trummis :) Vackert omslag.

2008-10-11 @ 14:07:06
URL: http://viktoriafurlong.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0