And the winner is...

Det är sjukt kul att det var så många som ville vara med och tävla om ett Spotify-konto. Trodde faktiskt inte på så stor uppslutning… så det känns lite trist att jag bara har två konton att lotta ut.

Jag ansökte om en inbjudan för några månader sen, men sen fick jag en invite genom en kontakt. Men min ursprungliga ansökan ligger fortfarande i kön, så skulle jag få den innan programmet blir helt public så lovar jag att lotta ut den också.

För er som inte vinner, föreslår jag att ni går in på www.spotify.com, klickar på ”Get startet”-knappen och skriver in er email-adress i rutan som kommer upp. Och orkar ni inte vänta på en inbjudan så kostar ett premium-konto trots allt bara 99:-.

Två av er slipper dock hosta upp en hunka eller vänta på en inbjudan. Namnen som jag dragit bland kommentarerna är:

•    Therese
•    Pontus Krusing


Grattis till er! Jag kontaktar er via er mail med  de uppgifter ni/jag behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0