Ny video från The Rasmus

De finska alternativrockarna The Rasmus släppte i onsdags sitt senaste album Black Roses. Nyligen släppte dom även videon till första singeln Living In A World Without You. The Rasmus är inte riktigt min kopp te, även fast jag verkligen gillade In The Shadows. Hursomhelst är de Finlands största rockband så det vore fel att inte posta deras nya låt här.

Jag tycker faktiskt att Living In A World Without You är helt ok. Trots att den känns lite boybandstöntig imellanåt (framförallt i versen) så gillar jag den lite syntiga approachen som The Rasmus har tagit. Dessutom gillar jag verkligen den arenarockiga inledningen på refrängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0