Galet mycket...

Jag beklagar verkligen att jag inte har lagt in något inlägg på flera veckor. Men det är galna bananer just nu... vi har precis köpt ny lägenhet vilket har krävt en hel del arbete, inte minst med smårenoveringar, packning, homestyling och försäljning av vår nuvarande lägenhet... som vi, kanske lite dumdristigt, valt att sälja på egen hand.

Sommaren har dessutom varit en riktig bröllopssommar med svensexor och fyra bröllop, där jag har varit involverad i de flesta, nu senast som toastmaster. Sen har vi planeringen av vårat eget bröllop som ska hållas utomlands och visat sig vara extremt svårroddat.

Som vanligt är det fullt upp på jobbet, och jag har åtagit mig mer frilandsjobb än vad jag borde med facit i hand. Sen hade jag en gallblåseoperation för ett par veckor sedan, som har tagit mig ännu längre efter i jobbet.

På toppen av det här har jag försökt att ta lite semester också, och ska försöka klämma in en resa till Iran och en till Mallorca innan sommarens slut.

Så det har minst sagt varit ont om fritid och bloggen har blivit en av de saker jag har prioriterat bort under de här galna veckorna... mina kompisar har också prioriterats bort, så ni är i gott sällskap ;)

Hoppas ni har översseende med att bloggen kommer fortsätta att ligga inaktiv ett tag framöver på obestämd tid...

Slutligen; tack för alla fina kommentarer... kul att känna sig saknad :)

Kommentarer
Postat av: lillskiten

Ta din tid vi väntar :) ......den som väntar på nåt gott!!!

2009-09-03 @ 17:04:21
Postat av: Tokiohotelfan

http://www.universalmusic.se/artister/tokio-hotel.aspx



Tävlingsregler

För att du ska ha chans att vinna vill vi vara säkra på att du verkligen gillar TH. Förutom att skriva din favoritlåt och en motivering till varför just du ska få träffa hjältarna i bandet, så vill vi också att du lämnar en länk till någon plats på internet där du tipsat andra om den här tävlingen. Det kan vara ett blogginlägg, en kommentar, inlägg på ett forum eller något annat fint! Har du flera länkar kan du klistra in dem efter varandra med ett kommatecken emellan.

2009-09-04 @ 21:22:37
Postat av: Tokio hotel fan

http://www.universalmusic.se/artister/tokio-hotel.aspx



Tävlingsregler

För att du ska ha chans att vinna vill vi vara säkra på att du verkligen gillar TH. Förutom att skriva din favoritlåt och en motivering till varför just du ska få träffa hjältarna i bandet, så vill vi också att du lämnar en länk till någon plats på internet där du tipsat andra om den här tävlingen. Det kan vara ett blogginlägg, en kommentar, inlägg på ett forum eller något annat fint! Har du flera länkar kan du klistra in dem efter varandra med ett kommatecken emellan.

2009-09-04 @ 21:22:58
Postat av: foo

Vi håller till godo med allt gottigt på sidan tills bananerna lugnat ner sig. You will be missed! =)

2009-09-06 @ 09:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0